marți, 29 septembrie 2009

camera albă reloaded

Cadrul 1
Morpheus (apare întreg, 95% din înălțimea de cadru, în treimea din dreapta, pe fundal complet alb, în picioare, cu mâinile în șolduri, fruntea transpirată, cu cravata lărgită și desfăcut la primii doi nasturi ai cămășii; vorbește deplasându-se puțin aplecat către cameră care va rămâne focusată pe punctul dintre nas și buza de sus; vorbește calm, ușor condescendent) : Bă Neo, ce chilu meu nu-nțelegi frăție ???...!!! E a treia oară când venim în camera asta; de câte ori trebuie să-ți explic niște chestii simple ? Și gândește-te și la oamenii ăștia de la cameră, la luminiști, la ăia de la efecte speciale. Trebuie să venim cu o variantă simplă și foarte logică ca să înțeleagă tot prostu; și doar varianta AIA (ridică vocea) să rămână la montaj. Am ajuns cu acțiunea la oracol și tu tot ceri să tragem duble aici, sau acum sau mă rog, la cadru ăsta de căcat.
În acest moment, în cadru i se va vedea doar fața, cât tot ecranul; luminile de accent s-au mutat de sus/stânga în poziția jos/centru.

Cadrul 2
Neo ( apare întreg, 65% din înălțimea de cadru, centrat, în perspectivă descendentă pe fundal complet alb, stând turcește, cu părul ușor răvășit. obiectiv superangular, capul să pară mare, lumină difuză, fără accente. privește spre cameră. vorbește calm, visător, ușor vinovat): Da, știu, dar nu e problema că nu am înțeles. Dar mă tot gândesc că dacă aș fi eu în locul ălora nu aș crește oameni să le sug volții din ei ci porci. E mai rațional și mai eficient: o scroafă face și 12 purcei odată, porcu mănâncă cât un om dar într-un an se face de vreo sutăcincizeci de chile, că am văzut eu când eram mic și mergeam la țară, înainte să mă scoți tu din Matrix. Ca să nu-ți mai zic că softul de stimulare mentală pentru porc ar fi mult mai ușor de întreținut și resursele s-ar putea gestiona mai bine făcându-se chiar economie; Și 150 de chile de porc dau mai multă electricitate decât un sfrijit ca mine. Sau aș crește iepuri sau șobolani că tot 1,763 volți ar da și ăștia; e drept, la alt amperaj, dar cantitatea ar prevala calității în cazul ăsta. Gândește-te că se înmulțesc exponențial...

Cadrul 3
Morpheus ( vizibilă doar fața pe fundal alb 99% din cadru, transpirat, din profil, privind diagonal către în jos, lumină de accent dinspre cameră): Bă tu cu cine drecu ești, cu noi sau cu ăia? (întorcându-se către cameră; se aprinde sursa 2 - roșu 30% din stânga): Băieți eu zic să rămânem la prima variantă, aia în care erau și un fotoliu și un televizor.

(va urma)

Un comentariu:

Anonim spunea...

nevoia de a verifica:)