joi, 18 iunie 2009

Simbioză sau sudură?

Iunie
00:00 - 01:00: cald afară / mai cald înăuntru / cel mai cald sub pernă / zvârcoliri etc.
01:01 vis frumos / senzaţie plăcută familiară / trecere rapidă către coşmar cu sex în turnătorie / deşteptarea.
Burta şi partea cu ţâţele lipite de spatele meu. Frige ca la balamuc; cu labele din spate îmi imobilizează picioarele ; cu o labă din faţă mă sugrumă; mârâitul fierbinte mi-a aburit urechea. Călcâi tandru în lombare o trimite pe partea de 75% din pat care de comun acord în urmă cu ani de zile s-a hotărât că îi aparţine.
02:00 deşteptarea. Pe cei 25 % ai mei din pat: a executat o priză cu labele din faţă imobilizându-mi mâinile, cu o labă din spate mi-a încolăcit un picior; şi-a lipt spatele de mine iar cu partea cu coada mă împinge violent în burtă; smocuri de blană sunt adânc băgate la mine în nas, ajungând pe trahee; frige de zici că a mâncat jar; mârâie de plăcere în timp ce doarme liniştită; visează că am murit şi încep să mă răcesc. Călcâi în lombare.
08:00 Visez călcâie mici şi fierbinţi la mine în lombare / deşteptarea. Şi-a adus şi puii şi i-a cuibărit pe 50% din partea mea de pat. Dorm toate trei învelite cu un pled, puţin zgribulite, senine, mârâind uşor; visează că se joacă împreună în curte; eu nu apar pe-acolo. Sub mine cearşeaful este ud; mă ridic; arcurile scârţâie, probabil ruginite de sudori.

Un comentariu:

Anonim spunea...

eu unu apreciez ce zici :))