joi, 9 iulie 2009

rock werchter

multe grase, nesimţiţi, urâte, boi şi bivoliţe, nici un camion care să dea peste ei
ţară perfectă pentru oameni de căcat
organizare perfectă
covor de gunoaie
40° la umbră; nicăieri umbră
mi-au julit telefonu ăla mişto
shit-food
nu există nonstop
popor de disco-fani, public de rahat pentru concerte, bun doar de club

fac Oasis, fac Coldplay şi pe toţi labagii care nu au sound de concert

Nick Cave and the Bad Seeds rulz
Nine Inch Nails rulz
Jason Mraz rulz
MetallicA rulz forevăr

per total a fost OK

concluzii:

paritatea este de 1 la 6: dacă ei sunt 300.000 şi noi 100.000, îi radem de pe faţa pământului complet şi trecem 50.000 de băieţi de-ai noştri victorioşi şi nevătămaţi pe sub arcul de triumf.

nu mai merg în belgia decât înarmat până în dinţi sau dacă sunt plătit regeşte

toleranţa se naşte din acceptarea nesimţirii celui care cere să fie tolerat

4 comentarii:

cataracta spunea...

coldplay n-au avut sound de concert? Dormeai? La Oasis subscriu, dar n-are nicio legatura soundu' cu ce spui tu. Toti, ma rog, aproape toti au avut sound excelent, e vorba si de ce pot scoate pe gurita.

pierpatrat spunea...

Da au avut sound bun, dar cam de studio pe gustul meu. Mă aşteptam să fie mai de eveniment. Şi la Coldplay, da aproape am adormit că nu sunt genul meu. Deci, fac ăm ăghen, cu frezele lor de iemo/ghei, brăţăruţele de cârpă şi vocile de scopiţi.

Altfel, te salut şi te respect, ceea ce îţi doresc şi ţie.
Şi un cadou:
http://www.submachineworld.com/

cataracta spunea...

pai sa nu ma intelegi gresit, daca nu te respectam nu iti scriam pe blog :). Ce tine de chestii obiective - soundu', discutam, ce tine de chestii subiective - iti place au ba, nu discutam. Nici eu nu ma omor dupa Coldplay..dar live baietii aia (parerea mea:)) au facut cam tot ce puteau ei face.
Ce zici de Metallica, daca tot ne-am prins in discutie? Am scris si eu un scurt jurnal pe blog, poate arunci un ochi, mai schimbam pareri.
ps mi-a placut de poli cu sactioru' tractoru ;)

cataracta spunea...

pardon, cred ca nu tu esti din timisoara. Cheers si keep up the good work.